donderdag 30 maart 2017

Nieuw kleinkind


Hé, gelukkig!
Afgelopen dinsdagmiddag is onze kleinzoon geboren.
Maandagavond waren ze nog even bij ons, onze dochter en haar vriend. Ze wonen heel dichtbij.
Je kon goed aan haar zien dat het zwaarder werd.
Dinsdag zag ik overdag (van een afstandje) een vreemde auto bij hun voor staan, en ook dat t rolgordijn nog dicht was.
Geen app-contact gehad, dus hier was duidelijk iets aan de hand. Spannend!
'S middags belde schoonzoon dat ze toch naar t ziekenhuis moest, ik moest niet schrikken als ik toevallig de ambulance zag.

Al na een kwartiertje is daar LEVI  JULIAN  geboren, een gezond jongetje van goed 3800 gram.
Welkom in ons leven!       
                                                          




                                                          Groetjes, een blije oma :-)

4 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd! En dat jullie veel plezier met en van dit kleinkind mogen hebben!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoera!, van harte gefeliciteerd. Veel geluk met je kleinzoon

    BeantwoordenVerwijderen

De Bieb

Ik kom regelmatig in de Bibliotheek, de Bieb. Vanaf dat ik ( denk ik )8 of 10 jaar was ben ik al lid. Eerst in Nieuwegein, later toen ik in...