donderdag 2 maart 2017

Kleinkinderen


Ik ben net terug van een korte late dienst, maar heb vandaag ook nog op de kleinkinderen gepast. Donderdags is mijn dag. Niek (6) zat tussen de middag zo fijn te plakken, hij maakte een collage voor Heit en Mama, hij deed echt goed zijn best.

Hij had er nog een voor Heit gemaakt, daar was een hele grote vis (meerval) opgeplakt, want Heit was bang voor vissen grapje Niek!
Ook Nora (3) vermaakte zich prima met puzzels van Dory en Elsa.


Genietmomentjes voor Oma toch. :-)
Groetjes 

5 opmerkingen:

  1. Absoluut! Grappig trouwens, wij hebben een Noor en noemen die vaak Nora en wij passen ook op donderdag op.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Ze noemen Nora regelmatig Noortje :-)

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, dat is fantastisch, wat een rijkdom!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zeker een rijkdom! :-)
      Groetjes, Angela

      Verwijderen

De Bieb

Ik kom regelmatig in de Bibliotheek, de Bieb. Vanaf dat ik ( denk ik )8 of 10 jaar was ben ik al lid. Eerst in Nieuwegein, later toen ik in...