maandag 27 maart 2017

Babyshower


Vier weken geleden organiseerde oudste dochter een babyshower voor onze jongste dochter.
(De jongste had het een paar jaar geleden voor de oudste gedaan dus.....)
Ze had via een aparte watts-app groep  vriendinnen/ schoonfamilie benaderd, want zusje mocht er niks van weten. Dat is prima gelukt. 
Jongste werd al wel een beetje ongeduldig, ze zeurde bij haar vriend of hij wist of er iets georganiseerd werd, maar die verraade natuurlijk niks.



Dat het een jongen wordt weten we. De oudste had bedacht dat we de naam, gewicht en de datum konden raden. We hebben samen  (vooraf) nog "rompertjes" uitgeknipt.


Ook had ze via de app gevraagd om allemaal iets te eten mee te nemen, zoet of hartig.
Het was smullen en gezellig.

Vorige week maandag 20 maart  was ze uitgerekend, maar de baby is er nog niet. Ze voelt zich prima.
Hopelijk duurt het niet zo lang meer, spannend!


In afwachting.........



6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit! Goh, spannend, ja! Mijn nichtje was gisteren uitgerekend, haar dochter is al op de 18de geboren! Jongetjes duren vaak langer, geloof ik, mijn zoon was destijds ook juist 9 dagen na de uitgerekende datum. Het zou dus zomaar morgen zover kunnen zijn voor je dochter, je weet maar nooit.
    Ik hoop voor haar op een mooie bevalling en dat het inderdaad niet al te lang meer gaat duren!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk, zo'n shower. Onze dochter had dat ook, maar in mijn tijd bestond dat geloof ik nog niet. Sterkte met wachten. (dat is niet veranderd)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tegenwoordig worden ze veel gehouden, deze baby-showers. Ik vind ze heel erg leuk. In mijn tijd had je die nog niet, maar ik kan me wel herinneren dat ik, toen ik op 18-jarige leeftijd in Canada was, meeging naar een Bridal Shower... net zo iets maar dan voor de bruid. Totaal onbekend nog in ons deel van de wereld...
    Fijne dag,
    liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, daar had ik ook nog nooit van gehoord. Wel van een vrijgezellenfeest, vergelijkbaar?

      Verwijderen

De Bieb

Ik kom regelmatig in de Bibliotheek, de Bieb. Vanaf dat ik ( denk ik )8 of 10 jaar was ben ik al lid. Eerst in Nieuwegein, later toen ik in...