zaterdag 4 februari 2017

Babydekentje


                                           

                                                 Ik lees het wel eens, de term "UFO".
                                                               Ik heb nu een "FO".
Mijn Babydekentje is klaar!  :-)
In mijn eerste blogje had ik het er al over.


Wafelsteek, kleur mintgroen, haaknaald 3,5
Afmeting is 90x75 cm.


Ook de sokjes zijn af.


Er nog een picotrandje omheen gehaakt.
Geleerd via you tube.
Ik ben tevreden, en best wel een beetje trots op mezelf ;-).
Ik ben mooi op tijd klaar :-)

Fijne avond, 





9 opmerkingen:

  1. Ik vind het heel mooi en ik snap dat je trots bent!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Bertiebo!
      Die oma's toch.....:-)

      Verwijderen
  2. Het ziet er prachtig uit!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke reactie had je op mijn blog. Over Roodkapje. Als je mij een mailtje stuurt, kan ik je daarna mijn adres sturen. bettievdgriend@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

De Bieb

Ik kom regelmatig in de Bibliotheek, de Bieb. Vanaf dat ik ( denk ik )8 of 10 jaar was ben ik al lid. Eerst in Nieuwegein, later toen ik in...