vrijdag 9 december 2016

Vogeltje breien 2


Afgelopen dinsdag maar eens gevraagd wat ik fout deed.
Ik had al gebreid tot ik aan de buik toe was, daar ging het mis.
Patroon lezen is niet altijd even gemakkelijk  voor mij.
Maar met hulp was het een fluitje van een cent, al moest ik mijn hoofd wel goed bij het tellen van de steken houden. Ik was dus stil en zeer geconcentreerd  bezig. Had er w.s.een rood hoofd van.  Toen mij gevraagd werd hoe het ging zei ik alleen maar " 24,24,24 ",om de tel niet kwijt te raken. :-)

Dit is het resultaat.
 Hier zie je al een echt buikje ontstaan.

Ik ben nu tevreden. Of ik er nog een maak....?

groet, Angela


11 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik heb 't boek bij de bieb geleend, ik zal 't nog eens even goed bekijken :-)
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk boek hè. Zeker voor jou als ervaren breister.
      Groetjes,
      Angela

      Verwijderen
  2. Fijn dat het nu beter ging, de aanhouder wint toch wel hè?
    Fijn weekend,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het buikje snap ik ook niets van,maar dat is vast niet makkelijk om dat hier uit te leggen?:)Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Reacties
    1. Ik zat al te denken, hoe moet ik dat nu uitleggen? Maar het is je zelf al gelukt! Super!! :-)
      Ik ben wel nieuwsgierig ( foto? )
      Groetjes, Angela

      Verwijderen
  5. Bedankt voor het meedenken,maar hoe ik hier een foto moet plaatsen geen idee,
    Gr.Cora

    BeantwoordenVerwijderen

De Bieb

Ik kom regelmatig in de Bibliotheek, de Bieb. Vanaf dat ik ( denk ik )8 of 10 jaar was ben ik al lid. Eerst in Nieuwegein, later toen ik in...